پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان , دانلود فوری دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان , دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان کامل و قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

مشخصات فایل

تعداد صفحات 95
حجم 1476/995 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 95 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

سازماندهی اصولاً مربوط می شود به ایجاد طرح یا الگویی که در چهارچوب آن بتوان مجموعه امور یک موسسه را به اجزای قابل اجرا، به گونه ایی تقسیم کرد که رسیدن به هدف ها و مقاصد موسسه به بهترین وجه تسهیل شود.سازماندهی، فرآیندی است که طی آن تقسیم کار میان افراد و گروه های کاری و هماهنگی میان آنان، به منظور کسب اهداف صورت می گیرد.

 

 

نمودار سازمانی ترکیب رسمی سازمان را منعکس می کند و می تواند در نشان دادن اختیار و مسئولیت، فعالیت ها و کانال های ارتباطی،موثر باشد.نمودار سازمانی یک مدل تصویری است که در تشریح و توصیف و با تعیین روابط سازمانی ما را یاری می دهد.نمودار سازمانی اولین سند مکتوب و قانونمند هر سازمان و موسسه ایست و اصولا سازمان ها بدون نمودار سازمانی قانونمند نیستند.

 

 

اگر خط ارتباطی میان دو پست، فقط مبین اعمال بخشی از قدرت باشد، آن رابا خط چین (—) نشان می دهند.اگر متمایز ساختن واحدهای صفی از واحدهای ستادی موردنظر باشد، باید واحدهای ستادی را در کنار خط فرماندهی ترسیم کرد.طبقه بندی یا واحد سازی ، ترتیبی است که در آن مشاغل و فعالیت ها در گروه های منطقی دسته بندی می شوند و هر گروه در بخش و واحد بزرگتری ترکیب می شوند تا کل سازمان را شکل دهند.

 

فهرست مطالب
واژه ها و مفاهیم مهم
مبانی سازماندهی
تعریف سازماندهی
ساختار سازماندهی
ساختار رسمی وغیر رسمی
محاسن سازمان غیررسمی
معایب سازمان غیررسمی
نمودار سازمانی
تهیه نمودار سازمانی
انواع نمودار سازمانی
مراحل فرایند تقسیم کار
طبقه بندی یا واحد سازی
متداول ترین شیوه های سازماندهی یا واحد سازی
سازماندهی براساس وظیفه
مزایای سازماندهی براساس وظیفه
سازماندهی براساس مشتری
سازماندهی براساس پروژه
سازماندهی براساس ماتریس
مفاهیم صف و ستاد
راه های تشخیص واحدهای صف و ستاد
متغیرهای تعیین کننده قلمرو حیطه نظارت
نظریه های اختیار
دلایل عدم تمایل مدیران به واگذاری اختیار
چگونگی غلبه بر موانع تفویض اختیار
رابطه تمرکز و حیطه نظارت
وابستگی و ارتباط کلی
روش های اثربخش کردن هماهنگی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم


و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی  09214087336

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان , ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان , ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان , فایل دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان , قابل ویرایش دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان , پکیج دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان, دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان , فایل دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

دانلود قالب وردپرس

دانلود رساله معماری پروپوزال

فروشگاه فایل همکاری در فروش فایل

همکاری در فروش فایل

مبانی نظری پایان نامه

ppt جامع سازماندهی و طراحی سازمان

پکیج دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

خرید دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

سایت دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

بهترین دانلود پاورپوینت جامع سازماندهی و طراحی سازمان

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی